Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga 3 maanden een cursus volgen voor het TOEFL examen in Sydney via een organisatie, EF (Education First)
Tussendoor ga ik ook de examens SAT en 3 SAT subject tests daar doen, bij een universiteit die dat aanbied. Dit doe ik voor mijn toekomstige study in the USA.
Je moet deze examens afleggen om aan te kunnen worden genomen bij een Universiteit, en aangezien Amerikanen zich er echt jaren op voorbereiden, leek het mij wel handig om mij ook even een beetje voor te bereiden.

De cursus is eigenlijk gewoon engels voor gevorderden, en je krijgt wat extra info over hoe de examens aan te pakken.
Na de 3 maanden in Sydney ga ik een beetje rondreizen in Australia.. Waarheen, dat zie ik nog wel..Ik heb iig al heel veel tips en leuke dingen gehoord.

Verder ga ik vanaf maart voor 3 maanden naar Ghana om daar een (vrijwillig) Medical Program te volgen.. Ik ga daar een soort stage lopen in een ziekenhuis. Mag onder andere bij operaties zijn, de eerste hulp assisteren en voorlichtingen geven aan bevolking in de binnenlanden..

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2009

Feina woe

25 Maart 2009

Feina woe

18 Maart 2009

Ndona woe

12 Maart 2009

Yevu Yevu!

12 Maart 2009

Yevu Yevu!
Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42412

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: