Only 6 days left.. - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Only 6 days left.. - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Only 6 days left..

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 Januari 2009 | Australië, Airlie Beach

tis me wat.. nog maar 6 dagen.. aaagh..wil niet terug.
Tja sommige dingen kan je nou eenmaal niet onderuit komen..
Well, een short update.. Ben in Airlie Beach at the moment. Kom net terug v m'n 3 daagse sail cruise around the Whitsunday islands..Helaas is het wet season here and hebben we heel veel regen en storm gehad..de boat we were on was echt heel dirty..(de skipper and the andere crew gaven dat ook toe, dat dit een dirty boat was die in enkele weken ook weg zou gaan)lekte aan alle kanten (m'n bed was soaked) en het water was finished op een moment. Verder dus bijna geen zon en kans om te snorkelen (1 keer) tja was beetje jammer, maarja kan het toch weer toevoegen aan m'n lijstje:)
Ohja het ergste was nog dat we voordat we konden vertrekken 2,5 uur moesten wachten omdat er wat problemen waren en ze niet prepared waren.. De boats komen rond 11 uur aan en vertrekken een uur later weer.. nja na een uur of 2 kwam er een dikke man met baard aanzetten, iedereen blij dat we eindelijk wat info zouden krijgen.. nou mooi niet.. mompelde een beetje wat over de toilets en dat was eigenlijk \het enige wat ie zei in 10 min.. tja iedereen heeel opgelucht toen we erachter kwamen dat het de baas was die niet met ons mee zou gaan..
ANYWAY, ik hou hier maar over op:P
Voor Airlie Beach heb ik gedived at the Yongala, een shipwreck v meer dan 100 years old. Was coolie, weer was heel shit de nacht en ochtend ervoor, dikke storm, dus heel blij dat we wel konden gaan:) (de volgende dag gingen ze nl niet..) Maar was dus wel coolie, heb de toilets in de boat gezien;) en er zijn nog 70 vd 73 bodies in de boat vd crew.. het is een holy place, vandaar dat we er ook niet inmogen.. wat wel weer jammer is;)

Maarja huuugge turtles gezien en fish v meer dan 1,5 meter (gewone vissen,nja iig ik heb ze meestal v ong de helft vd seize gezien)
Ohja in de barrier reef, daar heb ik nog niet zoveel over verteld..heel veel sharks gezien en turtles en stingrays en seasnakes and lots more, erg coolie:)

In Cairns ben ik nog 4 dagen bij Ramila da Silva geweest. Her dad was a business partner v m'n vader uit Sri Lanka en zijn dochter woont in Cairns.. Had haar nog nooit ontmoet, maar ze was suuper lief en aardig en hebben het heel erg leuk gehad met z'n 2en, dus leuke friend erbij:)
Heb daar ook gebungy jumped and ge-wild water raft, both erg nice;)

Nou het is weer bijna tijd om te gaan:)

Ga vanavond met de Greyhound bus naar Hervey Bay waar m'n tour at Fraser Island starts tomorrow..schijnt erg mooi en cool te zijn, we'll see:) hope for some good weather, it's raining at the moment too, so het mag wel weer (de zon:))
v Hervery Bay vlieg ik naar sydney en heb daar nog 1,5 dag voordat ik de 4de terug vlieg en de 5de 's ochtends weer in het koude kikkerlandje aankom.. pff brrr.. sjaals en jassen moet ik weer te voorschijn halen.. eeeen lange broeken..
oke, gelukkig is het nog niet zo ver:P
Zie sommige v jullie al meteen op my dad's birthdayparty:) en de rest, nja misschien wil ik julllie wel helemaal niet zien:P
Tot snel!!
Love Nicole

  • 30 Januari 2009 - 05:56

    Rob Su En De Meiden:

    Zien je in het verjaardagsweekend! Geniet nog even en goede reis terug.

  • 30 Januari 2009 - 07:16

    Ella:

    Lieve Nicole,
    Het klinkt allemaal geweldig wat je onderneemt en ziet! Wij kruisen elkaar bijna in de lucht, wij vertrekken dinsdagavond naar Krabi in het zuiden van Thailand, dus wij zien elkaar niet. Een hele goede vlucht terug en heel veel plezier met pap's verjaardag!
    Veel liefs Ariella

  • 30 Januari 2009 - 07:39

    Gerda:

    Goeie reis, en ik weet zeker dat iedereen in NL wel blij is dat je weer naar NL komt. Tot heel gauw. Geniet nog van je laatste dagen in Aussieland,

    liefs,
    Gerda

  • 30 Januari 2009 - 07:46

    Arend:

    Prachtige ervaringen Nicole. Veilige terug reis. Doei. arend

  • 30 Januari 2009 - 11:32

    Margaux:

    OOO MY GOD! SOUNDS SOOOO EXCITING!!
    Very nicee, but so glad youre coming back!!
    xxx

  • 30 Januari 2009 - 13:40

    Muttut:

    Ik weet dat je liever nog was gebleven, maar wij zijn blij dat je weer terug komt.
    Kijken er naar uit: een extra feestelijk weekend!! XXXX LY

  • 30 Januari 2009 - 16:49

    Hanneke:

    Ha Nicole, Ik lees dat je
    terugkomt het is hier zeker weer erg koud geworden maar wel lekker.
    Heeft ook weer z'n charme!
    Nou een hele goede reis
    dan maar en een BACCIONE
    Hanneke

  • 01 Februari 2009 - 09:00

    Hermien:

    Al die leuke en spannende ervaringen pakken ze niet meer van je af! En als je dan einde van deze week met handschoenen en muts( + rode neus) op door het soestduinse bos loopt, knijp dan af en toe in je arm en roep dan alle mooie herinneringen op! Zeker weten dat je van deze reis blijft genieten! Liefs en dikke zoen, tot zaterdag, Hermien.

  • 02 Februari 2009 - 08:36

    Dieneke:

    G'day Nicole
    Veel plezier nog je laatste dagen Downunder en een hele goede reis.
    Veel liefs en tot zaterdag, Dieneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 42434

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: