Scuba pro - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Scuba pro - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Scuba pro

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 Januari 2009 | Australië, Cairns

Nou, kom net terug v de reef.. 3 dagen op een boat at the Great Barrier reef gesaild. Heb een 5 daagse scuba diving course gevolgd to become a certified diver.. Was echt super gaaf!! heb em zelfs ge-upgrade zodat ik tot 30 m mag diven.. Hele leuke mensen wederom, waren met z'n 34 en en 7 crew members.. Gaan nu ook met z'n allen ergens eten en wat drinken afterwards, dus ik moet mijn bericht al weer snel beindigen.. Maar bedankt voor de verjaardags mails en berichten:) The red-centre was heel gaaf, Ayers rock beklommen (was 3 weken achter elkaar dicht because of the wind, maar de dag dat wij er waren was hij gelukkig open.. heel blij:)) Verjaardag was ook erg leuk.. met de hele tourgroup naar een cool restaurant en bar gegaan, lekker gepartyed:) (dat was de 14de) en de volgende avond weer daarheen gegaan;)
Anyway, ik heb met the daughter of our friends in Sri Lanka gesproken, die hier woont en vanaf morgen aaf kan ik een paar dagen bij haar blijven en in het weekend gaan we ook wat ondernemen, dus dat lijkt me wel wat:)

nou ik updat uiteraard zo snel mogelijk weer, hopelijk eindelijk weer met wat foto's,. maar dat gaat moeilijk worden..

Hoe is nederland btw? koud, donker?
Hier is het rain season, dus een buitje af en toe, maar is niet zo erg tussen al de hitte door..

byee byee!

love nd kisses
nicole

  • 21 Januari 2009 - 15:03

    Margaux:

    thea!!
    how nice,how nice! sounds very good!!
    can't wait to see you in 3 weeks!
    hier is verder alles ok,niet heel koud en ook niet erg veel regen;),gelukkig!
    heel veel plezier nog and see you soon!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 42433

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: