Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Januari 2009 | Australië, Darwin

Lieve mensjes,

sorry dat ik geen bericht meer heb geplaatst na de laatste.. geen tijd meer gehad in sydney..
nu even heel kort. Zit in Darwin en vlucht is vertraagd,vandaar.
Ik doe een tour v Darwin naar Alice Springs.. Heb de eerste 5 dagen er op zitten, hebben hier het famous Kakadu national park bezocht en nog wat andere parken, nice gorges, waterfalls etc..
Vlieg nu naar Alice Springs, daar 4 dagen tour oa Ayers rock, Uluru, famous mountain..
Heb daar mijn birhtday:P woehoe dikke party in de outback, 40 graden;)
vlieg van daar naar Cairns, waar ik een scuba diving course ga doen en mijn PADI certificate ga halen (als het goed is)

moet nu weer gaan,helaas.. niet echt een exciting story, i'm sorry:P

heb trouwens een leuke groep, maar 3 mensen (en tourguide) very private dus.. komt doordat het wet season is hier, niet veel tourists, sommige dingen ook gesloten enzo.. maar de waterfalls en nature is the best at this time of the year..

oke, asap meer, maar heb geen idee wanneer dat kan zijn..
kijk uit naar de 15de.. m'n guide heeft me beloofd dat we uit eten gaan en alice springs onveilig gaan maken.. cool partyen met de miners daar;) (net als in darwin btw)

alles is still nice and cool,
mates, ik spreek jullie snel!

liefs nicole

  • 11 Januari 2009 - 11:39

    Hermien:

    Saai is het niet daar, dat is duidelijk. wij zijn hier op het ogenblik alleen maar bezig met waar kunnen we allemaal schaatsen en wie gaat ermee.Ook heel leuk, met kop snert toe.Nog even..en dan ben je jarig. De voorpret is al leuk zo te horen. Zoen, Hermien

  • 11 Januari 2009 - 12:31

    Ella:

    Zo te lezen heb je het erg naar je zin! Leuk om zo veel parken te bezoeken. Hier zijn wij helemaal in de ban van de winter. Arie heeft foto's gemaakt van het dichtgevroren Veluwemeer, worden doorgestuurd. Met oma gaat alles prima. Alvast een fijne verjaardag! Lfs Ella

  • 11 Januari 2009 - 18:47

    Leontine:

    Leuk Nic, klinkt goed...

    heb ooit een boek gelezen: A town like Alice, wat zich in Alice Springs afspeelt...Enjoy

  • 12 Januari 2009 - 15:53

    DADADA:

    JONGE JONGE WAT EEN LEVEN DAAR.
    WIJ HEBBEN GISTEREN MET DE SJEES GESCHAATST VAN HUN HUIS NAAR NIEUWKOOP.
    LENIE,MAMBO,STEEF EN MAX ZIJN GAAN LOPEN,CA 3.5 UUR...GENIET EN GA JE NOG EEN KEER STUDEREN????

  • 13 Januari 2009 - 13:42

    Klaas En Gre:

    Hallo Nicole,
    zo te zien heb je het erg naar je zin daar in Australie.Alvast van harte gefeliciteerd van ons allemaal hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 42429

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: