Happy New Year!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Happy New Year!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 Januari 2009 | Australië, Sydney

Allereerst natuurlijk:
HAPPY NEW YEAR!!!
Hoop dat iedereen een hele goede jaarwisseling heeft gehad en verantwoordelijke plannen heeft gemaakt voor het komende jaar. Natuurlijk hoop ik ook dat iedereen al zijn ledematen heeft kunnen behouden en dat er niet al te veel gehoor problemen op zijn getreden..
Hoop dat iedereen in goede gezondheid is en blijft en dat het een heel gelukkig en succesvol jaar wordt voor u allen..


Nou, dat was dat..
Ik ben inmiddels terug in Sydney..
de 31ste aangekomen, right in time for new years!!
Dat was super vet!
We hadden een plek right in front of the opera house en next to the harbour bridge aan het water.. echt super.. sommige hadden er dan ook vanaf 5 uur 's ochtends gezeten.. (ik kwam pas rond 4 uur smiddags:P)
We waren met ongeveer 30 mensen v m'n residence.. heel gezellig dus:)
iedereen eten en drinken meegenomen, dus was een grote picknick de hele dag door..
leuk om iedereen weer te zien na bijna een maand.. voelt toch weer als thuiskomen;)

Om negen uur begon de eerste vuurwerk show (ze houden hier zelfs rekening met de kinderbedtijden:P)
En het park, en alles eromheen waar wij zaten, was overvol.. als je even ergens heen wilde (of alleen al op wilde staan trouwens) moest je honderden mensen aan de kant duwen..
mensen zaten ook gewoon op het pad,en werden helemaal boos als je dan op hun matje stond.. tja het hoort er allemaal bij denk ik.

Hadden ook een super mooie sunset.. en rond negen uur (volgensmij) kwamen er ook een stuk of 50 boten langs die allemaal versierd waren met christmas lights, in de vorm v vissen, haaien, jelly fish en andere gevalletjes. Ondertussen was er al een schoen in het water gevallen:P we zaten namelijk echt aan de rand, dus de dronken mensen werden naar achter vervoerd.. er was er namelijk een die het water inwilde (en dat was een v velen, maar dit was al rodn 5 uur)

tja behalve eten,drinken,praten,lachen en bootjes kijken hebben we niet veel anders gedaan:P maar dat was erg leuk..
Om 12 uur natuurlijk biiig fireworks.. net als om 9 uur op verschillende plekken in en om de stad, en wij hadden een view op al of them, dus de perfect spot:)

Veel mensen gingen na 12 en al meteen weg.. lagen al de hele dag te slapen op hun handdoekje of te kaarten.. sommige verveelden zich echt de sodemieter.. Maar een troep dat ze achter lieten:O niet te geloven:P rond 2en gingen de meeste v ons ook weg, zijn nog met een paar wat langer gebleven.. en hebben nog goudzoeker gespeelt:P v alles gevonden: flip flops, bier, kleding, tassen, portemonnee (die v een v ons bleek te zijn) en nog wat troep..

Was een erg leuke party:)

Maarja ik heb natuurlijk nog veel meer beleefd.. Helaas pindakaas ga ik nu eten en komt dat dus later;)
ik ben nu ook al m'n foto's aan het op m'n pc ztten dus die komen ook zo snel mogelijk.. helaaas (nogmaals, sorry voor alle teleurstellingen;)) is mijn laptop momenteel heel erg aan het kuren en is ongeeeelooofelijk sloom, dus misschien moeten foto's nog een maand wachten.. hoop het niet..

kussssiiewussssieee

  • 02 Januari 2009 - 15:51

    Van Ella:

    Klinkt allemaal super! Nogmaals voor jouw ook een heel gelukkig maar vooral spannend 2009! Dit wordt weer een bijzonder jaar voor je! Geniet met volle teugen van de dingen die er dit jaar te gebeuren staan! Liefs en kusjes van Ariella

  • 02 Januari 2009 - 17:38

    Fenko:

    koi Nicole

    allereerst de beste wensen en dat het een goed jaar mag worden. Ik lees dat je veel heb gezien en beleefd, echt leuk hoor! Nou geniet nog maar even want in februari ben je weer terug maar dan ga je weer veel andere spannende dingen doen. Ik hoor weer van je en bedankt voor de leuke mails die je steeds stuurd.
    Groeten en een dikke zoen Fenko

  • 03 Januari 2009 - 02:44

    Arend:

    Hoi Nicole,
    HAPPY NEW YEAR. Heb vuurwerk Sydney op TV gezien. te gek. Ik zit met de kinderen en kleinkindren in BKK. Fantastisch gevierd. Tragisch van de brand in een van de locale night clubs >>1000 mensen waren binnen toen er brand uitbrak. zeker 60 doden. Zoiets als wat wij in Volendam een paar jaar geleden hadden. Veel jonge mensen>>>
    Wens je een goed jaar.
    Hou je taai,
    Arend

  • 03 Januari 2009 - 15:14

    Hanneke:

    Ook voor jou een SUPER 2009!!

    Liefs Hanneke

  • 04 Januari 2009 - 17:58

    Arjan:

    hi nicole, happy new year to you too! enjoy life in 2009!!
    cu soon in nl, gr arjan

  • 05 Januari 2009 - 20:51

    Hermien En Family:

    Lieve Nicole,

    wij wensen je een geweldig 2009 toe met veel (heel veel)gezelligheid, uitdaging, geluk,liefde (eerst wat romantiek), gezondheid en vriendschap! Tja, Collie Bollie als het even mee zit kun je nog net voor de verjaardag (verjaring) van je vader de elfsteden tocht meerijden! Dikke zoen uit een licht besneeuwd Deil.

  • 06 Januari 2009 - 19:50

    DADADA:

    HAPPY NEW YEAR 2009...
    WAT HEB JIJ TOCH EEN LEVEN..
    ERG BEHELPEN...
    HOE IS JE VERJAARDAGSKADO?
    GENIET VAN DE LAATSTE MAAND OP HET EILAND..

  • 08 Januari 2009 - 13:18

    Opa:

    Nicole .
    een heel fijn en gelukkig nieuwjaar toe gewenst en voor al gezondheid.

    Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 42430

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: