Sydney: cool! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Sydney: cool! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Sydney: cool!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 September 2008 | Australië, Sydney

Lieve vrienden,

Het tweede bericht. Iets meer info over van alles.

Het is hier iig heel erg gaaf, super veel leuke mensen. Ze komen echt van over de hele wereld, veel Aziaten, veel duitsers, mensen uit Iran, Zweden, Noorwegen, Egypte, Italia, Frankrijk, Rusland en nog veel meer.

Momenteel zitten er een paar v Iraanse jongens achter me, en dat is wel te ruiken:P
Zijn verder heel aardig, net met ze gepingpongt, met nog 2 duitse meisjes.
Het Russische meisje v m'n kamer is echt wel chill. Ze heeft namelijk een tv, als bijna enige hier in de residentie, dus heel relaxt!
En is heel aardig, dus dat komt ook wel mooi uit. De meisjes met aziaten op de kamer schijnen iets minder blij te zijn, die zeggen namelijk niks en zitten in clans bij elkaar, heel sociaal dus;)
Maar er zijn ook aardige, een lekkere dikke, die de hele dag in de computer room zit en de hele tijd in zichzelf/ of tegen anderen praat, maar dat is nog niet helemaal duidelijk..

's ochtends ontbijt hier, tja daar valt niet zo veel over te zeggen:P
wel gezellig met z'n allen..Daarna met een groepje 5 min naar station lopen, dan trein ong 15/20 min en dan stappen we uit 1 min vd school, dus heel handig:) Openbaar vervoer is hier super geregeld.
Ze hebben hier ook vd die monorails door de stad 'zweven', vond ik dan wel weer supersonisch om te zien.

Heb hier het Opera House al gezien en de Harbour Bridge en de grootste winkelstraat.. Ben ook even bezig met een nieuwe mobiel en simcard, dus m'n nummer hier krijg je morgen of zo snel mogelijk. (geen idee wanneer ik weer zin heb om hier iets te plaatsen;))

Maarja iig na 3 lessen, waarvan 1 op de computer en veel gepraat en gelach, leuke leraar (baard en staart, echt heel sexy;)) ben je om 1 uur al weer klaar, met 2 keer een kwartier pauze tussendoor. Dus heel laid back, zoals we wel vd Australiers gewend zijn. Daarna ben je gewoon de hele dag vrij. Dus even chillen bij de Opera House, of de hele dag hier in de Residence met mensjes vermaken. Beetje de stad ontdekken.

Om half 7 gaat de dining hall open, tenminste dan kan je met je bord in de rij gaan staan en krijg je van alles opgestapeld. Hebben gelukkig ook lekkere toetjes (huge apple crumble pie today:D), en daarna beetje aan tafel blijven praten met mensen of bij de tv en even op je kamer chillen of op de computer. Uit gaan gebeurt vanaf morgen als het goed is;) Dan is er een ef avond georganiseerd in een cafe, elke woensdag trouwens. Dus daar ga ik iig met wat Deutsers naartoe.

Heb ook even wat foto's geupload, v kamer en wat andere deeltjes v residentie. Maar ben blij dat ik hier zit. Heb al verhalen gehoord over terrible gastgezinnen..

Het weer is hier nog redelijk koud. In de zon, die vaak schijnt is het lekker warm. Maar in de schaduw/'s ochtends en 's avonds is het koud. Wordt volgende week al beter, dus dat komt mooi uit;) Ben toch wel blij dat ik een paar lekkere vesten meegenomen heb;)

Well, ik ga weer even chillen;)
Bedankt voor de reacties iig, heel leuk om ook wat van jullie uit het heerlijke Nederland te horen;)

Liefs en huggiess Nicole

  • 09 September 2008 - 12:51

    Merlin:

    jahaaaaa gaaf weer allemaal
    geniet en feest ze en oh ja have a nice school-day!

  • 09 September 2008 - 13:41

    Marge:

    Sounds soooo awesome!
    Going to look the pictures now!
    xx

  • 09 September 2008 - 15:25

    Hanneke:

    Ha Nicole leuk al deze
    ervaringen spannend! En
    wat een gave vakantie!
    Je ziet er trouwens goed
    uit en je bent een mix van je ma en pa.
    Ik blijf je volgen
    liefs Han

  • 09 September 2008 - 15:50

    Merel:

    Wat heerlijk om te horen hoe geweldig je het hebt!! Geniet ervan!!

    Dikke Kus

  • 09 September 2008 - 18:08

    Muttut:

    Hé colletje! Ik ben blij dat je het naar je zin hebt.Geniet je maar helemaal suf, want dit komt noit meer terug. XX

  • 09 September 2008 - 18:55

    Jamilee:

    Dusssssss mag ik het nummer van die lekkere straatneger????

  • 09 September 2008 - 18:56

    Jamilee:

    En het klinkt allemaal vet leuk!! Behalve die stinkende Iranen:P... Ik kom ze wel ff wassen met de mop;):P Blijven schrijven ik vind het vet leuk!XXX

  • 10 September 2008 - 01:18

    Arend:

    Hoi Nicole, Leuk je zo bezig te zien. Sydney is fantastische stad>> nu begin jij lekker aan het voorjaar. Dit weekend ben ik zelf een weekje in Aus dwz Brisbane. Wanneer we over Sydney komen zal ik zwaaien. Doei en hou je taai.

  • 10 September 2008 - 18:56

    Arjan:

    hi nicky, zo dat gaat lekker daar, veel chillen lees ik wel. heb je al geleerd wat dat betekend?? chill en studeer lekker verder en...de warmte komt er aan hoor, want hier gaatie weg.
    ciaoooo

  • 10 September 2008 - 19:55

    Annet:

    He Nicole!!
    Heel veel plezier en succes daar! Sydney is iid erg mooi, afwisselend en indrukwekkend!!

    Take care and have fun!

    x Annet (W.S Dom. Rep)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 42438

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: