Eindelijk, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Eindelijk, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Eindelijk, Sydney

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 September 2008 | Australië, Sydney

Lieve mensen,

Het eerste 'echte' bericht..
Ik zit inmiddels in Sydney.
Zaterdagochtend om 9.50 vertrokken en via londen en een tankstop v half uur in Singapore ben ik hier aangekomen.. In totaal zo'n 23 uur in het vliegtuig gezeten. Beetje geslapen en een paar films gekeken..
Zat ook naast een heel schattig babytje, die de hele tijd aan me ging zitten met haar kleefhandjes, erg chill.
Naast een zeer fijn voelende nek (en hoofd, maar dat zijn jullie wel van me gewend) is alles goed gegaan. Behalve dat ze dachten van EF (de organisatie waar ik hier mee zit) dat ik 's ochtends zou aankomen. Dus stonden zij voor niks op het vliegveld, en stond ik ook een tijdje te wachten.. Ben dus maar met de taxi gegaan, aangezien alles hier zondag avond dicht is, opzich nog wel te begrijpen;)

Ik zit hier in een echt studentenhuis, met studenten van over de hele wereld. EF studenten, maar ook studenten van andere organisaties, of die hier gewoon studeren. Ik hoorde net aan de telefoon 1 jongen Nederlands praten, dat schijnt ook de enige te zijn, dus op zich wel relaxed, lijkt het ten minste ook niet of ik ergens in Amsterdam zit.

Ik zit ook met een heel leuk meisje op de kamer, ze heet Adriela (of iets in die richting, daar kom ik nog wel achter) en komt uit Moskou.
Verder heb ik hier net wat noodles uit een automaat gehaald en daar kokend water aan toegevoegd (op elke verdieping hier zit een keukentje met magnetron, tosti apparaat, 2 waterkokers en een gasstelletje met) en daar keihard m'n tong aan verbrand, dus dat is ook wel relaxed..

Morgen zal ik even proberen foto's te maken, zodat jullie een beter beeld krijgen van hoe het hier is..

Er zijn iig 2 tv rooms, 1 hele grote, main room met heel veel banken, waar heel veel mensjes zitten met hun pc en een film kijken. Nog 1 kleine, waar 1 chinees zit, en een computer room, een room met 2 tafeltennis tafels en een pooltafel en een grote dinerhall, waar het ontbijt en diner is.
Heb al met redelijk wat mensen kennis gemaakt en een beetje van mensen en met name mijn roommate gehoord hoe het hier allemaal aan toegaat.

Oke, dit was het voor nu, morgen zal ik wat meer updates geven, of iig later deze week..

Morgen eerst lekker Sydney onveilig maken!

Cheers!
Liefs Nicole

  • 07 September 2008 - 13:44

    AREND:

    Hoi Nocole,
    all the best in Sydney. Komend weekend ben ik in Brisbane.Laat me weten of ik je ergens me van dienst kan zijn? Hou je taai.
    Doei

  • 07 September 2008 - 14:19

    Margaux:

    OOOOO soooo nice!!!
    it sounds awesome!
    Thanks for your mail:D!
    Enjoy!
    and cant wait to see some pictures!
    xxxx

  • 07 September 2008 - 14:31

    Jamilee:

    Snickersssssss! Dat klinkt goed! Ben benieuwd naar je foto's! Heb je nog wat gehad aan het reispakket?:P JE HEBT DE FOTO TOCH WEL MEEGENOMEN HE! ANDERS KOM IK PER MOP NAAR SYDNEY;) Ik luister trouwens de hele tijd DIT liedje: "Do you come from a land down-under?
    Where women glow and men plunder,
    Can't you hear, can't you hear the thunder,
    You better run, you better take cover." Guess aan wie ik dan moet denken...(L) kuzzzzzz

  • 07 September 2008 - 16:35

    Teun :

    Hey Nicie,

    Blij dat je het allemaal weer hebt overleefd, en goed om te horen dat babytjes nog even op afstand mogen blijven:) We zijn allemaal benieuwd naar de foto's om te zien hoe je er daar bij zit.

    Komen net terug uit Adam met 4 schilderijen in de kofferbak van die lieve gehandicapten. Zo was er Nancy die de hele tijd Frans Bauer zong en van geen ophouden wist. Ze waren allemaal dolgelukkig met de verkoop van hun schilderijen dus we hebben weer een goed doel gediend vandaag.

    Zoen van ons allemaal X
    No worries mate :)


  • 07 September 2008 - 16:41

    Nan:

    heej Nic,
    klinkt allemaal super gaaf! Blij datj e goed bent aangekomen en dat het je leuk lijkt! Gaat volgens mij hardstikke goed komen! Ik wil je nog een keer bedanken voor de gezellige avond vrijdag, ik kijk uit naar je volgende bericht!
    grtjs,

  • 07 September 2008 - 20:49

    Jitske:

    Nicooo! Lachen bericht ouwes! Klinkt echt nu al vet. Hoe gaat het nu met je tong? Veel doen hoor zulke berichtjes, is echt heel leuk om te lezen, en lachen! Dikke dikke kus

  • 07 September 2008 - 21:56

    Thijmen:

    wow!klinkt gaaf joh daar allemaal! Zit ik maar een beetje wijs te doen in groningen,zit mevrouw gewoon in sydney! Geniet ervan,ik blijf je berichtjes lezen hoor! Kus en enjoy+sterkte!

  • 08 September 2008 - 17:16

    Merel:

    Hee Nic,

    Klinkt echt geweldig! Ben stiekem wel een klein beetje jaloers hoor... :p Zit ik hier in dat koude kikkerlandje bij al die oude leraren in de saai, saai, saaie lessen!! :S

    Geniet er van!!!

    Dikke kus Merel

  • 09 September 2008 - 18:53

    Jamilee:

    Kun je het nummer van die lekkere straatneger voor me regelen?

  • 09 September 2008 - 18:54

    Jamilee:

    Oh die reactie moet ik even bij je volgende bericht plaatsen:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 42434

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: