Coolie woolie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu Coolie woolie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Schouwenaar - WaarBenJij.nu

Coolie woolie

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

18 November 2008 | Australië, Sydney

Hoewel ik geen tijd heb en eigenlijk al lang in bed had moeten liggen.. wil ik toch nog even zeggen dat ik mijn video heb geplaatst en vertellen wat ik vandaag heb meegemaakt..

De premiere v Australia, de nieuwe film over Australië met Nicole Kidman en Hugh Jackman was vandaaag.
Nou heel dichtbij in een Sydney cinema, dus wij met de klas een uitstapje (wat we echt wekelijks doen ipv les) even naar de KFC en een plaatsje zoeken in de crowd langs de rode loper.. begon natuurlijk te regenen, MAAAR ik had voor mijn tour naar de blue mountains (deze zondag, waar ik nog wel over vertel, alhoewel het eigenlijk niet zo interessant is.. Als je naar Sydney gaat, dan moet je de Blue Mountains bezoeken, klaar) een rain jacket gekocht, en had die mee, omdat de weatherforecast weer heel wat goeds beloofde voor de komende dagen.. dus ik lekker droog;) (in tegenstelling tot heel veel bibberende t-shirt mensen)
Anyway, er werden allemaal tenten opgezet, dus duurde een eeuwigheid, MAAAR na een tijdje kwamen er dan de VIP's.. honderden jurkjes en smokings waarvan er heel wat bekenden tussenzaten, waarvan we bijna niemand herkende.. of zo van: 'hmm, jou ken ik ergens van, maaar waaaaar? tjaaaa'

TOEN kwam Hugh Jackman eindelijk.. jemig een heerlijke man;) hahaha echt een hottie.. alle interviewers op em af, maar na een tijdje kwam ie even naar de crowd, eeeen heeft hij me een hand gegeven en een heerlijke glimlach;) JEEEJ die had ik binnen..

Toen kwam Keith Urban (husband Nicole en famous singer) die heeft me ook een hand gegeven en een wat minder mooie glimlach:P

Het was nog niet uit met de pret.. Nicole was in da houseeee.. Zag er heel mooi uit (hoewel ik er normaal niet echt leuk persoon vind.. vandaag wel;))
En na een tijdje kwam ook zij onze kant op.. en ja hoor, ook Nicole gaf me een hand en een glimlachje..

Daarna kwam iedereen mijn richting opgestormd en toen ze weg liep werden we meegesleur met de crowd die vd ene naar de andere kant achter de hekken ging.. maar anyway, ik had iig wel genoeg handen geshaked;)

Met telefoon, met zeer slechte camera (heb ik hier gekocht voor 99 dollar, dus tja) foto's gemaakt.. maar was met wat class mates waarvan sommige ook wat foto's hebben gemaakt (alleen niet vd perfecte positions die ik had;)) dus ik zal mis ook wat op de site plaatsen..

Nou misschien was niemand hierin geinteresseerd, maar vond het toch wel weer een belevenis;)

Verder gaat alles hier wel z'n gangetje.. Weer is nog steeds heel wisselend, maar heb het zeker nog naar m'n zin en ben heel druk met de application voor Universities in de US.. Stanford is interested in me om in het hockeyteam te komen, dus ben daar ook heel druk mee.. denk dat het het allemaal wel waard is uiteindelijk:)

Oke, ga nu maar weer..

Tot snel (well, maaaybeeee, maybee not ;) als internet werkt en ik weer wat te vertellen heb;))

Lieeefss Nicole (nee, niet Kidman)

  • 18 November 2008 - 22:47

    Annet:

    He Nicole!!!
    WAt gaaf hé, lijkt me heel bijzonder om die mensen in het echt te zien! Ik wens je nog veel plezier de komende tijd, maar zo te lezen vermaak je je wel..!

    Groetjes vanuit een herfstachtig Nederland,

    x Annet (WS Dom.Rep)

  • 19 November 2008 - 11:13

    Paulo:

    ha die kidman,
    wat een leven daar...
    geniet en gedraag je...
    hoe zit de jas aan has aan?
    dadada

  • 20 November 2008 - 20:23

    Nicole:

    Hmm.. het filmpje is maar heel kort, is denk ik iets niet helemaal goed gegaan, of hij is te groot.. iig het normale filmpje is 5,5 min en laat alles zien, dus ik probeer die er nog wel helemaal op te zetten,, dit is natuurlijk alleen maar pussy werk;)

  • 30 November 2008 - 08:14

    De Buitendijken, NZ:

    Ha die Nicole, eindelijk eens even je site bekeken en gesmuld van alle verhalen en foto's! Fijn dat je het zo naar je zin hebt, maar Sydney is nou eenmaal een hele leuke stad! Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is nu heeeeel mooi weer hier in NZ, als je dat ook nog een keer wilt meemaken, moet je maar even over komen vliegen! Geniet er lekker van, en veel groetjes , ook van Willem, Fay en "van Rukhoven". xx Helen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik zit voorlopig wel even in de states.. Ben op UC Davis aangenomen, en toegelaten tot het hockeyteam vd universiteit.. De eerste 4/5 jaar zit ik sowieso op deze universiteit en daarna ga ik me aanmelden voor medical school, waar weet ik nog niet.. lijkt me wel leuk om ergens anders heen te gaan.. nja ik zie het allemaal wel..

Actief sinds 07 Juli 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 42432

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 01 Augustus 2020

Nicole USA

17 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Tanzania&kenya

09 December 2010 - 20 December 2010

Peru

26 Juni 2010 - 15 Juli 2010

Egypt

01 Maart 2009 - 29 Mei 2009

Ghana

06 September 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: